searchSøgTYPO3 CMS by TypoConsult A/Smobilemenu

Vi søger en ekstra veterinærsygeplejerske

Kære du

Har du lyst til at være en del af vores faglige og sociale fællesskab vil vi gerne byde dig velkommen.

Vi har bygget ud og synes vi har fået nogle dejlige lokaler og faciliteter. Vi tror på det gode liv i praksis præget af høj faglighed, gode kundeoplevelser, engagerende samarbejde og medbestemmelse. Vi fungerer både som eget dyrehospital og som henvisningshospital.

Vi forventer af dig at du er autoriseret veterinærsygeplejerske. Vi lægger vægt på, at du er empatisk, initiativrig og engageret.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men evt. deltidsstilling på 30 timer/uge kan imødekommes. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7.30 til 16.30 på hverdage.

Hvis du vil være en del af vores fællesskab, skal du sende din ansøgning til kh@maribodyrehospital.dk

Vi holder samtaler løbende og håber på ansættelse 1/1-24. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Kirsten Hobolt på 22445210. Aflønningen tager udgangspunkt i overenskomsten og dine kvalifikationer.

Vi glæder os til at høre fra dig 😊

Maribo Dyrehospital
Rødbyvej 6
4930 Maribo Lolland-Falster